Norris Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Junior spøy ofte og jevnt en kveld for 5 dager siden, og siden har han spydd 1 gang i døgnet.. Han har også diaré, men bæsjer ikke oftere enn ca 3 ganger i døgnet. Allmenntilstanden er bra, han leker og er i godt humør. Han drikker godt, men spiser litt lite. Får i han en to-tre brødskiver om dagen + litt kokte grønnsaker f.eks. Både jeg og pappaen har også kastet opp og vært syke, men på oss varte det bare et par dager. Kontakte lege eller se det an noen dager til?
Den drygaste Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 min datter hadde omgangssyken i to uker, så det kan vare en stund. sørg for å få i ham nok væske, gjerne eplemost blandet med farris, siden farrisen inneholder salter. man mister ofte mye salt når man har diare og oppkast. og smør godt med aderma salve og potetmel hjelper også veldig på så rumpe!
Butterfly_Flip Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 det var akuratt som jeg sjulle ha skrevet det selv. uff.. lillemann ble syk på lørdag ettermiddag. Får ikke håpe det varer så lenge.. Jeg er ganske utslitt... ikke helt i form jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå