Gå til innhold

Flere som er veldig trøtte rett før IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM i dag eller i morgen og er så innmari trøtt. Nesten plagsomt å være så innmari trøtt. Jeg hadde negativ test i går, så jeg er helt sikkert ikke gravid. Men lurer på om flere er trøtte og slappe når mensen kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm den 19. og jeg har vært veldig trøtt den siste uka. helt ekstremt føler jeg som.. jeg sliter m å få sove uansett hvor trøtt jeg er,men når jeg først sover drømmer jeg masse som jeg husker, og greier ikke å stå opp før langt utpå dagen..

Skrevet

Har drømt masse rart og husker alt jeg har drømt den siste uka nå. Har aldri drømt så mye rart og husket så mye fra drømmen som jeg har gjort nå. Jeg venter bare på at mensen skal komme jeg da, siden testen i går var helt blank negativ.

Krysser fingrene for deg og håper det har klaffet for deg nå.

Ps. Har du vært trøtt de andre pp da du har fått mensen?

Skrevet

jeg har ofte vært trøtt og sliten og i smådårlig form. men ikke sånn som nå.. det har vært slik i over ei uke nå. og venter ikm på lørdag.

jeg mener/føler selv at jeg ikke har vært så ille før.. har ikke den store trua på at jeg gravid nå heller.. men håper jo da:) har vært litt kvalm noen ganger i løpet av de siste dagene også.. og litt stikninger i mageregionen:)!

Skrevet

Hei hei jeg har det også slik. Er ekstremt trøtt. Har vært det de siste fem-seks dagene... Drømmer også "rare" drømmer. I natt slet jeg med å få sove på tross av at jeg var vanvittig trøtt! Ikm 19.

Andre symptomer:

-kvalm

-halsbrann

-stikninger i mage og pupper

-neseblod

Har hatt symptomer de andre pp også, men denne gangen føler jeg at det er annerledes. Så jeg håper og håper og håper;-)

Skrevet

jeg har også vært veldig trøtt, kan ikke huske sist jeg har vært så trøtt før IKM..(22.jan)

er kvalm,stikkinger i nedre magen,såre brystvorter og økt apetitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...