Gå til innhold

Vi fikk huset :o)

nedtråkka kaviartubepupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!Kan jeg også få se???? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pm sendt!

Skrevet

GRATTIS!!!!!!!!

Skrevet

tusen takk :o)

mami, du har pm

Skrevet

Gratulerer så mye med nytt hus!!! Det er en deilig følelse å vite at man snart skal flytte til noe større, og med hage!!!!

Skrevet

DÆVEN, visste ikke at dere var så stinne hehe :)

Kjempe fint hus, deilig med den takhøyden i 2 etg da, veldig luftig og fint..

Skrevet

hehe :o) når sambo jobber 100% ved siden av studier og kan vise til bra jobb i juni så ordner det seg... pluss stigningen på vår leilighet så har vi 800 000 i egenkapital...

blir knall hvis vi får malt taket :o) gleder meg! overtar allerede i midten av februar... HJELP!!!

når overtar dere?

Skrevet

Gratulerer med hus! Håper dere blir fornyd! (jeg er ikke så fornøyd med vårt=()

Kan jeg også få se?

Skrevet

Dæven, 800 000 i egenkapital hørtes greit ut ja hehe :)

Vi er fortsatt usikre, senest 11 april, men gode sjanser for at det kan bli før også :)

Skrevet

du har pm :o)

joda, de er greie å ha! men vi har brukt mye tid, krefter og penger på leiligheten da... revet alt og bygget det opp igjen. eneste som var her da vi kjøpte er parketten i stua... så jeg synes det blir trist å flytte også... vi har jo fått det akkurat som vi vil her, det er jo dette som er hjemme.... men så lenge vi har hverandre så ordner det seg uansett! skal ta masse bilder så jeg kan ta vare på noe iallefall...

Skrevet

Kjempefint! Med lyst tak blir det enda finere, dere er heldige=)

Skrevet

Åååå, det må være deilig. Gratulere. Vi leter også etter et sted hvor vi kan eie vårt, kan jeg også få se?

Skrevet

Gratulerer :-)

Skrevet

Kan jeg også få se?:)

Grattis!!!! Håper det blir vår tur snart!

Skrevet

takk takk :o)

pm på vei

Skrevet

jepp :o)

Skrevet

Kan jeg også få se, siden så mange andre her har fått...????? Vær så snill......???

Skrevet

du har pm :o)

Skrevet

Det var jo kjempe fint... Tenker dere gleder dere stort.... =)) Stor uteplass og mye plass inne. Heldig griser altså!!! =))

Skrevet

takk takk :o)

gleder oss, ja!

Skrevet

Gratulerer kjempe masse, må si jeg ble veldig nysgjerrig nå, så hvis du vil så må du gjerne sende en pm til meg og :) er på husjakt vi og..

Skrevet

Åhh, grattis!!! Så heldige dere er!!! Jeg ble også nysgjerrig på denne linken :) Er selv på husjakt og tapt en haug med budrunder så er litt motløs kan du si... Virker som om det bare er oss som ikke får hus under takst for tida :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...