Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 gikk jo på mandager før jul..har det byttet dag? eller sender de det ikke elngre? gutten min elsker dem
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hvis du har playhouse disney går det på den kanalen hver dag... vet ikke om nrk skal sende det mer...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Har prød å finne de på dvd, men finnes ikke i butikkene her ihvertfall : (
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 har nok bytta det ut ja:( vi har heldigvis disney, men han er jo i bhg. da. og sender det bare i ukedagene:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå