LiLo-sine små søte! Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Hadde EL rundt den 7-8 januar og lurer bare på, er det mulig å kjenne tegn allerede nå,er så sinnsykt kvalm,pluss at det stikker litt i siden. Husker liksom ikke helt fra sist gang,men da hadde jeg ekstrem svangerskap kvalme. Er jo bare ei uke siden EL,venter ikke mensen før den 23-24 januar,er det noen vits i å teste imårn....?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Det er vel kanskje litt tidlig å teste enda,uten at eg er noken ekspert;-) Beste er vel å vente til ikm før ein tester seg,men kan jo forstå at ein er utolmodig etter svar:-)
akicha Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Det er jo de som hevder de kjenner symptomer så tidlig, så jeg skal ikke si at det IKKE kan være det. Men i utgangspunktet er det jo uvanlig å ha symptomer så tidlig. Egget har jo ikke festet seg enda (antagelig hvertfall). Jeg har bestemt meg for å teste på 10. DPO, dette fordi jeg har sett på charter på fertilityfriend.com at mange har testet positivt allerede da. Har tre tester, så den første "ryker" torsdag i neste uke :-) Den andre på lørdag og den siste på søndag (IKM). Tror jeg :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå