babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 idag har jeg mistet helt troen på at de ømme puppene var fordi jeg er gravid (har hatt veldig ømme pupper i en uke) for idag er ikke puppene ømme i det hele tatt..så da er det vel ikke håp? men har fått en farge på utfloden jeg ikke har hatt før, veldig lysebrun og litt rosa (sorry ekle detaljer) noen som vet hva det kan tyde på,er det bare at TR er på vei?
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2008 skulle gjerne hatt tilbakemelding fra noen..selv om det nok bare i tilfellet noen sier noe som gir meg håp=)
akicha Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kan godt svare jeg, men jeg vet ikke om du vil være så fornøyd med svaret mitt.. :-s Når har du IKM da? Jeg får ofte ømme pupper på eller like etter EL. Da har jeg det ofte bortimot til TR kommer, og det har vel aldri vært et tegn for min del. Noen sykluser så har jeg litt lysebrun/rosa utfod noen dager før mensen kommer. Også dette uten at jeg har noen grunn til å tro at jeg har vært gravid... Men! Kroppene våre er jo så forskjellige! Både fra hverandre og også fra syklus til syklus! Så hvis du ikke har pleid å ha ømme pupper og farget utflod, så er det jo en grunn til at du har fått det nå! :-) Hilsen en annen som er (ekstremt) babysyk...
PrettyPink Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde slikt sist jeg ble gravid. Hadde 1-2 dager noen dager før ikm, så ble den borte for godt. Har det samme nå. Sist endte det i SA, men jeg tror ikke dette er noen sammenheng. Jeg hat litt blødning i dag, og ikm på fredag. Lever i håpet enda.
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 da krysser jeg fingrene for deg:) den lille blødningen idag kan jo være spottbløning eller festeblødning da.. mente du forresten at du hadde hatt lignende utflod som meg?
PrettyPink Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Litt rar utflod, men det blør også. får håpe det stopper. Håper det er en festeblødning eller noe. Men vi får vel se. Håper det går bra med deg også da.
Tobarnsmor i januar=) Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Da er vi to. Jeg mistet troen for lenge siden. Sluttet på pilla i oktober og har hatt mensmurringer og ømme pupper siden. Pillene skal ut av kroppen og hormonsystemet skal i gang:( Så graviditetstegn, el og menstegn går desverre hånd i hånd.. MEN du kan jo være heldig da. Lykke til:=)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2008 merkelig,ikke hatt noe mer utflod idag..var liksom bare et par timer igår på dagen..hmm..merkelig..er på dag 28 imorgen,men tipper TR kommer mange dager forsinket,fordi jeg har innbilt meg at jeg er gravid..dere andre da? noen symptomer?
PrettyPink Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Min blødning begynner å avta i dag. Men jeg tror nok den kommer igjen til helgen. Men hadde vært veldig fint hvis den ikke kom. ) Lykke til.
*Lissi* Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Trenger ikke ha ømme pupper for å være gravid:-) Når jeg var gravid sist, hadde jeg ikke ømme pupper før i uke 14...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå