1stor1liten =) Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 presset ned en kopp nå , blæh, den var ikke god! skal den drikkes uten sukker eller har det ikke noe å si??
It's all about me Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 For meg var å ha sukker opp i den enste måten å få den ned. Det har ikke noe å si på virkningen iallfall.
1stor1liten =) Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 det blir nok et her også.. hvor lenge går det fra jeg har drukket den til mini får kjenne virkningen av den?kjøpte også en rød te , roiboos. den skulle være bra for magen ,men er det jeg eller mini som skal ha den?
pøber´n & je Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Både du og guttungen kan drikke teen, Gi han noen ml før du ammer/gir flaske
1stor1liten =) Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 pøber`n & je : er det den røde teen du mente? hvor ofte bør han få? han har ikke kolikk men sliter litt med bæsjingen , kommer av luft i magen
pøber´n & je Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kokte opp en kopp om morgenen og lot han få ca en t-skje med ammete, hver gang jeg skulle amme. Han hadde et lite snev av kollikk, men desto mer luft i magen. Jeg lot koppen stå i kjøleskapet gjennom dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå