Gå til innhold

Ha sukker i amme-te?


Anbefalte innlegg

Skrevet

presset ned en kopp nå , blæh, den var ikke god! skal den drikkes uten sukker eller har det ikke noe å si??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var å ha sukker opp i den enste måten å få den ned.

Det har ikke noe å si på virkningen iallfall.

Skrevet

det blir nok et her også.. hvor lenge går det fra jeg har drukket den til mini får kjenne virkningen av den?kjøpte også en rød te , roiboos. den skulle være bra for magen ,men er det jeg eller mini som skal ha den?

Skrevet

Både du og guttungen kan drikke teen,

Gi han noen ml før du ammer/gir flaske

Skrevet

pøber`n & je : er det den røde teen du mente? hvor ofte bør han få? han har ikke kolikk men sliter litt med bæsjingen , kommer av luft i magen

Skrevet

Jeg kokte opp en kopp om morgenen og lot han få ca en t-skje med ammete, hver gang jeg skulle amme.

Han hadde et lite snev av kollikk, men desto mer luft i magen.

 

Jeg lot koppen stå i kjøleskapet gjennom dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...