Gå til innhold

For en sinnsyk dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skaffe pass til 2 1/2 - 3-åringer er ikke for pyser!!!

 

Først inn og ta bilder, gikk til foto-knutsenm tenkte at de kan det, da blir det bra. Han ville bare ikke ta "instruksjon", det skal jo ikke være hender, ikke være tenner, de skal se rett i kamera og begge øra skal være med. Ja særlig!

 

Og akkurat da han var med på notene, fant fyren ut at han skulle gå og hjelpe en annen kunde, så da sto jeg med et perfekt passmotiv og blomstra... Himmel!

 

Gikk etter en halv time blodslit og lirking og skryt med sammenbitte tenner, til politistasjonen. Der var det blånekt, dette gikk ikke forbi sensuren. Og der, forran skranken sier poden høyt og tydelig "ikke lov å slå, mamma, ikke lov å slå *navnet hans". Nei, nei, nei!

 

Tilbake til foto-knutsen. I køen stikker poden av og fyker av gårde til lekebutikken. Må løpe fra barnevogna (med lillesøster) og alle tingene mine, og fant ham oppå en motorsykkel, i utstillingsvinduet! haler ham tilbake, og forklarer at den er ikke vår... inne i foto-butikken sveiver han hodet inn i en hyllekant og starter å hyle. Setter meg ned og trøster, og når jeg ser opp, ser jeg inn i et dametryne som mumler oppgitt mot meg. Takk for det...

 

Senere, i matbutikken, kommer det fra den unge lovende: "faen". "Drit". Driiit". Jeg lover: det var ikke, utrolig nok, sitat fra meg, han har det fra en i barnehagen, men...

 

Noen dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiii, litt av en dag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...