MrsL1 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Er bare 7+4 nå, men har så sinnsykt vondt i bekkenet, kvalm og utrolig sliten.... også pga flere SA'er tidligere ville legen at jeg skulle holde meg i ro.... er bare 50% sykemeldt da... Det jeg lurer på er om noen vet om sykemld vil ha noe å si i forrhold til opptjening av foreldre penger? Begynte i fast jobb 10. des studert frem til dette... Teller syke mld for det samme som om jeg var i jobb? Noen som vet noe om dette? Foresten, vet noen hvorfor jeg ikke kommer inn på min side?
kozepus Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Heisann, Det har ikke noe å si at du er sykemeldt. Det går for det sammen som å være i jobb. Jeg ble 100% sykemeldt med førstemann og det hadde ikke noe å si. Fikk akkurat det sammen som når jeg var i jobb. Og full rett til permisjons penger. Så ta det med ro nå og ikke tenk på penger. Lykke til:) Klem
MrsL1 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar=) Betryggendes å vite, lettere å slappe av da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå