Gå til innhold

Ved Ul... hvordan hadde dere opplevd at UL er blitt gjort i

Anbefalte innlegg

Skrevet

bak i rumpen og ikke den opplagte plassen ?

Jeg mener dette ikke er vanlig og hadde reagert kraftig på det.

Analen har vel ikke noe med svangerskapet å gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, da ville jeg protestert..

Skrevet

Ehhh.... Noen som har fått det uten å reagere? Og meningen var å sjekke at alt var bra med fosteret?

Skrevet

Ja, sant... noe muffins syntes jeg da.

Skrevet

Ja, for å sjekke noe ? Hallo ....

Skrevet

Tror ikke det er lov jeg da.

Skrevet

Inne på Bim... 3. trim.

Skrevet

Hmmmm...hørtes rart ut...men jeg hadde invendig UL før jeg ble satt i gang med nr2, vel og merke vaginal UL som er mer normal...

Skrevet

Ja, hva i all verden skal de sjekke der bak ?

Det har jo ikke noe med svangerskapet å gjøre i det hele tatt.

Kan vel ikke se noe derfra .

Skrevet

Sikker på at det er snakk om ultralyd, og ikke underlivsundersøkelse? For vet det fortsatt er noen leger som stikker en finger inn der på underlivsundersøkelse, når de er gravide.

Skrevet

Jeg har født 3 barn og vært i GU-stolen gudene veit hvor mange ganger og ALDRI opplevd å få en finger stukket oppi baken til dags dato.

Skrevet

Jeg hadde ikke gu i det hele tatt hos verken fastlege eller jm da jeg var gravid. Men ei venninne av meg satt i gu-stolen da hun var gravid, og fikk plutselig en finger stukket oppi baken... Så det finnes noen få slike leger. Men gu er én ting, ul er noe annet....

Skrevet

Eehh, hvorfor stikker de en fing i baken, sa du??

Skrevet

jeg har fått finger i baken på GU etter fødsel, men jeg hadde total ruptur, men hvis du mener at Ul-stanga har blitt stukket i rompa kan jeg aldri tenke at det stemmer

Skrevet

Ikke jeg heller.

Men hvor gir en beskjed om sånne ting da ?

Skrevet

jeg fant den heller ikke

Skrevet

Fler man seg krenket så tar man vel kontakt med legen det gjelder, eventuelt overlege? Eller fylkeslege??? Er det fortsatt det man kaller det, eller er det delt inn i disse helseforetaka nå?

Skrevet

Men....Hvorfor spurte hun ikke om grunnen til at legen gjorde dette da?? Djizez sier æ bare......

Skrevet

hadde spørt han hva faen han gravde i ræva mi etter

Skrevet

Ja, dette er ikke vanlig spør du meg.

Tror jeg hadde protestert kraftig og ringt noen før jeg gikk derfra. Ekkelt. Stakkars jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...