Gå til innhold

Æsj, føler meg så diger =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30+1, og puppene har blitt mer enn dobbelt så store, og jeg har ikke fått trene på lenge, pga sterke kynnere, og fæl bekkenløsning.

Og når mannen min skulle brette mammatrusene mine igår, tok han feil av de, og t-skjortene sine (haha, så morsom han er :P) Sprang på do og sippa jeg.....:/ Forbaska hormoner - skal ikke noe til, før jeg griner....

Sorry sutringen, men hadde bare behov for å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...ikke bare bare.. her er ikke puppene det verste.. men MAAAAGEN.. den er jo så stor,så folk spør meg om jeg har termin snart... ehh...NEEEEEIII!hihi.. ikke før i april.. blir nok stilig når jeg kommer til mars..;) men tenk: alt er glemt når nurket er ute;)

Skrevet

Joda :) Det er jo verdt det - absolutt. Takk for påminnelsen ;o) Hjelper å tenke på hva man faktisk får for dette her :):) Og man blir jo slank etterpå igjen da (",)

Skrevet

da vi lå i senga i går kveld surra samboer med størrelsen på magen min.. "tror du at den går tilbake slik den var?" Det får jeg da for GUUUUDS skyld håpe..;) men vet jo aldri..hihi

Skrevet

Hehe, måtte le litt av samboeren din jeg.. Jeg har vært enorm i begge mine to sv.skap og er visst på god tur igjen.. Ang hormoer, ja, det er slitsomt, men litt moro når en kan se tilbake på det også.. Vi ser det bare ikke her og nå!

Skrevet

nope,akkurat det!:) men skal sies at jeg er stolt av slik magen ser ut idag..skikkelig "jente-mage",men lurer FÆÆÆLT på hvordan den ser ut rett før termin..:o

Skrevet

Første gang jeg var gravid sto det om mannen min i avisa, "her med sin "høy-gravide" kjæreste" sto det.. Det var i mai og jeg fødte i september...

Skrevet

Hehe....Kjekke folk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...