Gå til innhold

Dere som tar engelsk på UIO


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt noen av kursene i britisk litteratur? Hva synes dere og hva kan dere anbefale/fraråde? Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hat tatt innføringskurset. Veldig heseblesende- blir gjerne det når man skal gjennom hele litteraturhistorien på en gang. Så jeg tror nok det er mer interessant å fordype seg mer. Dette er et fag på 1000 nivå, så det er ganske overfladisk gjennomgang av pensum. Men veldig kjekt fag å ta,og en introduksjon er veldig greit å få, spessielt om man ikke vet så mye om det på forhånd, eventuelt når det er oligatorisk, sånn som med meg hehe.

Skrevet

Har tatt det meste, men det er lenge siden - men nå er ikke utskiftingsfarta på uv-personalet så høy at jeg ikke fremdeles kjenner igjen de fleste navnene. Var det noe bestemt du lurte på? Nivå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...