Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Er skikkelig deppa nå. Det er så utrolig frustrerende å ha det minste lyst på sex! Jeg elsker sambo over alt på denne jord å vi skal snart gifte oss, men hvorfor er sexlysten liksom BORTE!!! har så lyst å kunne glede meg over sex igjen.. jeg elsker jo egentlig sex! er så LIVREDD for at sexlysten ikke kommer tilbake etter fødselen heller... hva er galt med meg? vet jo innerst inne at det er hormonene som spiller meg et puss, men jeg vil jo brekke meg av tungekyss og peniser! åååååååå gleder meg sånn til ordentlig sex igjen. Det er ikke noe galt med sambo heller, men jeg tenner liksom ikke! han får jo ikke nok etter at jeg ble gravid. han syns jeg er mer sexy enn noen sinne, noe som passer meg utrolig dårlig for tiden når jeg ikke klarer å nyte sex! HVA ER GALT MEG MEG???? det rare er jo at jeg drømmer om sex, får orgasme osv, men når jeg våkner er lysten borte fremdeles. er det noen som har hatt det sånn som kan fortelle meg at det går over? Andre like seksuelt frustrerte som meg? hjelp..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kjenner meg helt igjen!!!! Jeg har så ufattelig dårlig samvittighet for mannen min!!! Han er verdens beste mann på alle måter.... men jeg klarer bare ikke tanken på sex akkurat nå. Jeg gleder meg VELDIG til å ha et normalt sexliv igjen, ser bare ikke for meg at det blir med det aller første. I forrige svangerskap hadde jeg det slik de tolv første ukene siden jeg var så trøtt, men etter uke tolv gikk det over..... Nå er jeg i uke 18, og det ser ikke ut som sexlysten skal komme tilbake. Jeg går også rundt og føler at noe må være galt med meg, men trøster meg med at det ikke er helt uvanlig....og at det muligens er hormonelt betinget. Vi får krysse fingrene for at det går over snart for oss begge!!!! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 er i uke 23 jeg så begynner å bli frustret hehe... lykketil til deg også)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 jeg har ikke mista den,men hjelper lite når det ikke blir noe... er alene minst 5 dager i uka,å når han endelig er hjemme så sover han omtrent døgnet rundt.. koslig med lastebilsjåfører!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Pfffft, husker nesten ikke hva jeg savner engang.. I forrige svangerskap var det stikk motsatt - var kjempekåt hele tiden og sex var kjempedeilig! Spesielt i 2. trimester, husker jeg. Men nå er det knusktørt og helt borte fra tankene mine...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 signerer her.. både jeg og sambo er meget frustrert, og jeg merker at det går ut over forholde vårt å aldri ha sex. noen ganger gjør jeg det bare for hans del. men det er ikke noe godt for meg. men drømmer om sex.. gjett om.. hele tiden hete drømmer. får ikke nok. gleder meg til jeg skal sove nesten. hehe..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Det er tydeligvis mange av oss.. Godt å lese!! Er så utrolig sliten hele tiden og sex ligger der langt i det fjerne som et vagt minne om ett eller annet. Og er utrolig trist for mannen min er herlig og syns jeg er skikkelig deilig med mage:( Håper ikke dette varer hele svangerskapet ut!!
zadine Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg savner den egentlig ikke, den er ikke tilstedeværende, og jeg tenker lite pådet. Men jeg er sikker på at mannen savner den ;.) Heldigvis er han forståelsesfull.....;-)
SuperMoM <3 Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Her er det helt motsatt,men min dustete mann er på sjøen!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Åååå, jeg har det akkurat likedan!! Verdens beste mann, han synes jeg er ufattelig deilig som gravid og har sexlyst til 1000, mens jeg ikke har lyst i det heletatt....det har kommet 2-3 "glimt" under hele svangerskapet der jeg har hatt lyst, men ellers....."nooooothing". Skikkelig frustrerende, i og med at jeg vanligvis har sexlyst over gjennomsnittet. Huff, får bare håpe på det beste, kommer iallefall til å gjøre hva som helst for å få tilbake lysten etter fødselen dersom den uteblir lenge....!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Her er det motsatt.. eller.. jeg er driiit kåt. men med bekkenløsning og brista ribbein går gjør det driiit vondt å ha sex. Så blir mye leking:p hehe.. savner seeeeeeex:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå