Gå til innhold

hvor mange ammer fortsatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

min snuppe er straks 7mnd og jeg ammer fortsatt og er stolt av det:) ser mange har problemer med ammingen men her har det stortsett gått greit. nå får hun jo grøt og vann i tillegg så fullammer jo ikke. men jeg ønsker å fortsette å amme frem til hun er rundt året ihvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer morgen og kveld, snart 11 mnd

Skrevet

Her er lillegutt 6mnd og en uke, og jeg ammer så mye som mulig, dvs mellom grøtmåltidene og på natta.

 

Svigermor kommenterte i går at 'han får jo dobbelt opp da!' men jeg mener at han tar ingen skade av så mye morsmelk han orker i tillegg til grøt.

 

Skal fortsette så lenge han vil ha :)

Skrevet

snuppa mi er 4.5mndr gammel og fullammer henne. Hun legger seg 8 og spiser kl 0200 og 0600 så står vi opp kl ni halvti ca. Fungerer greit. Er fornøyd med at jeg har klart å amme henne såpass for hadde skikkelig problemer med førstemann. Fullamma vel ikke han mer enn to mndr tror jeg, mista melka og fikk ikke te å få den tilbake da. Men han fikk noen dråper likevel til han var ca året tror jeg, litt sånn morgenamming. Nå er det problem med litla her at hun ikke vil ta flaske, hadde vært greit at hun ikke alltid er så superbundet til meg, har ei tante her så har så inderlig lyst å ha henne på overnatting, og det hadde jeg og papsen også trengt så vi kunne hatt middag og vin på byen en kveld...

Skrevet

vi hadde også problemer med å få tulla til å ta flaske.. men vi måtte finne den rette tutten:) hun liker MAM sine tutter.. disse kan også brukes på avent sine flasker

Skrevet

Jeg ammer 4-5 ganger i døgnet, lillegutt er 6 mnd.

Ellers får han grøt morgen og kveld, og litt middag midt på dagen:)

Skrevet

9,5 mnd, ammer 11mang1e gan|ger |i døgnet enda=)

Skrevet

Oliver er 7 mnd og blir så å si fullammet, han synes ikke mat er noe spennende han, så ammer 8 ganger i døgnet..hver 3 time..men i dag har d blitt annenhver, han må visst øke meg gjen:)

Skrevet

Jeg ammer ca. 6-7 ganger i døgnet. Har en jente på 6 mnd som ikke er glad i fast føde ennå.

Skrevet

Gutten min er snart 8,5 mnd og jeg ammer han ca 3 ganger i døgnet.

Han har melkeallergi og liker ikke Nutramigenen så godt, så i tillegg til ammingen pumper jeg meg 3 ganger i døgnet slik at jeg kan blande morsmelk i Nutramigenen. Tungvindt, men det er eneste måten å få i han litt melk på. Han spiser grøt 3 ganger for dagen og av og til litt fruktmos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...