Gå til innhold

Satt tilbake ca 1 uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk UL idag pga mistanke om at den lille hadde tatt bolig i egglederen. Det hadde den heldigvis ikke! :) Hjertet slo og den lille målte 8,1mm. Ble derfor satt tilbake med nesten en uke, fra 7+2 til 6+3.

Har dere andre også blitt satt tilbake på tidlig UL?

Dumt at det er enda lengre til uke 12, men det gjør ikke noe, er overlykkelig over at den lille lever og bor der den skal :) :) Legen fant et hematom i livmoren, men det trengte ikke bety at det ville blø, det kunne visst gå tilbake av seg selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dvs jeg testet positivt 5 dager etter EL!??? Fikk positiv el-test 10.des og positiv g-test 22.des. Da var det 2 dager før IKM, men nå sier UL altså at jeg testet pos 9 dager før? :D Morsomt! (kanskje jeg har misforstått altså, men synes det var litt artig)

Skrevet

du er 6+3 på vei? samme her;)

så morro..

jeg har termin 8.september;)

Skrevet

Ja jeg er visst det. Da har vi vel samme termin da? Hadde egentlig termin 4.sept men nå stemmer jo ikke det :)

Skrevet

Slenger meg på dere jeg=)

Har også termin 8 sept og er 6+3 i dag, var på UL i går og så hjerte aktivitet=)

Skal tilbake om 14dager for å se antall.... kan fortsatt være to=) hihi...

Skrevet

Så spennende chick26! Tenk om det er to hjerter der inne..:D

Kjekt å få følge på veien. Da regner jeg med at min nye termin er 8.september. Fin dato forresten, 08.09.08 :)

Skrevet

Ja tenk om, hadde vert koselig med to stk=)

Datoen er ikke noe å si noe på, helt topp det=)

Det var jo bra at alt sto bra til inne i magen hos deg, så en uke fra eller til så lenge alt er bra gjør jo ikke noe=) Men kjenner selv lengselen etter 12 ukers grensen... gleder meg til jeg bare kan rooope det ut til alle !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...