Gå til innhold

Riksen eller ABC,fått plass begge steder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har bestem meg,bare spennende å høre hva andre ville valgt og hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ABC, har hørt mye negativt om Rikshospitalet om man har normal fødseler.

Skrevet

Hørt BARE positivt om riksen. Er ikke uten grunn at kongefamilien føder der da! Heldigvis skal jeg dit også,vanskelig å få plass der.

Skrevet

Jeg fødte på Riksen forrige uke - og har bare skryt å komme med. Syns absolutt alt var bra der, fantastiske jordmødre og masse oppfølging på barsel!!! Anbefales på det varmeste!!!!

Skrevet

Jeg ville valgt riksen. Selv om du skal føde der trenger du ikke bruke noen form for smertelindring om du ikke vil det, men om du eller ungen trenger noe ekstra har du det beste av helsepersonell til din og babyens disposisjon.

Skrevet

Tror begge plassene er veldig bra, men det spørs jo helt hva du vil. Om du ønsker en naturlig fødsel vil jeg tro ABC er best (selv om man selvsagt også kan få det på Riksen, men da i "vanlige" omgivelser), mens om du ønsker å ha smertelindring ++ tilgjengelig ville jeg valgt Riksen (evt Føderiket, det ser jo så bra ut, men da kan man ikke være førstegangs).

På ABC følges man vel også opp gjennom hele svangerskapet om jeg har fått med meg rett, så om du ønsker det er det også et argument.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...