JordbærMamma Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 nope, men gå inn på www.nav.no, der finner du sikkert det du lurer på. Om det er angående svangerskap og barsel så stod det mye i nyeste "gravid" bladet!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 det spørs hva du vil vite,men som det ble sagt her nav.no er en bra side
stineb Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 jeg går på yrkesrettet attføring,og lurer på hva som skjer?? jeg kommer ikke til å klare å jobbe ut attføringstiden min... kan man sykemelde seg? gå tilbake på rehablitering? utrolig stressende å ikke vite hva som skjer økonomisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå