Tommage♀♂ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Med kniv og gaffel, og skjærer spagettien opp? Med gaffel og skje og tvinner spagettien rundt gaffelen i skjeen og spiser? Med bare gaffel som du holder laaangt over munnen for å sikte inn spagettien? Med saus, eller tørt? (Med saus mener jeg da at det er flytende saus, ikke bare tomat på spagettien)
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Spiser sjelden spaghetti pga. høyt karbohydratinnhold. Men det er veldig godt og spises med skje og gaffel, mannen skjærer den opp og spiser med kniv og gaffel. Bruker også saus, men liker den tykk.
☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 flytende saus,med kniv og gaffel,brekker opp spaghettien før jeg koker den..
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 flytende saus - og bruker spelt pasta :-) spiser med kniv og gaffel
sveis Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg pleier å tvinne den rundt gaffelen, men rett på tallerkenen, ikke i en skje. Sambo skjærer den opp. Hvis han lager den, så brekker han de opp når han tar de i kasserollen, og da blir det helt umulig å tvinne rundt gaffelen... Pleier å ha saus til med kjøttdeig oppi. Det kan f.eks. være toro sin kjøttdeigsaus på pose eller dolmio pastasaus på glass. Eller vi surrer ihop noe selv.
~sjiraff~ Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Med kniv og gaffel, og skjærer den opp )
juddellihuddelli Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Med gaffel og skje...sausen varierer.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 På den feige måten... Brekker opp spagettien før jeg koker den, og spiser med kniv og gaffel. Gullet spiser med enten skje eller gaffel.
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Veslemor og gubbe med skje og gaffel Jeg spiser bare med gaffel men snurrer den likevel som om jeg hadde hatt skje. (proff spaghettispiser) Sausen varierer men alltid med saus. (evt innimellom bare med ketsjup og smør, det er faktisk digg nå som jeg vet jeg har råd til annet:p hihi)
♥Snulder Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 Snurrer med gaffelen og sikter på munnen;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå