temi & keli Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Regner med at vi sprer oss ganske godt ut over skalaen, som vanlig? )
Blå + en i magen Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Stekt laks, poteter, kokt brokkoli og sopp-stuing
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Pannekaker:O))) Hadde 1 liter melk som måtte brukes opp i dag:O)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 steikt svinekjøtt, potetbåter og bearnessaus(?) vet ikke hvordan det skrives! namnam i hvertfall!!
Tante Bassa Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Her ble det potetstappe, grillpølser og tomatbønner. Er et mareritt å finne på middag hver dag med en kresen tenåring i huset.
Hikken Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Til meg: Stekt laks med linsepure og salat (namme :-)) Til gubben: Stekt laks med ris, hollandaise og kaninfôr etter ønske :-) (salat eller kokte etellerannet)
Brummeline3barnsmor Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 minstemann fant ut at han bare skulle spise ostepop til middag i dag...
blirjegsnartmamma Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Idag blir det salat med skinke og pasta.. knallgodt!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Hjemmelagede stekte laksepinner, kokte poteter, gulerot, blomkål, smeltet smør, og rømme Tirsdag er fast fiskedag her hjemme.
Chaiemae Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Jeg skal ha kyllingfilet, ris og grønnsaker i dag.
Bebis120408+150511 Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 spagetti med spagettisaus og kjøttdeig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå