Gå til innhold

Hm.... Simo kombi eller Simo Duo ...mon tro..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vel egentlig bestemt oss for kombivognen til Simo, liker den best.. men da vi var og så var jo bagen på duovognen endel større...hm... Babyen kommer i midten av april, men hvor lenge får de egentlig plass i bagen i kombivognen? Tenker da også med Voksipose etterhvert som det blir kaldere utover høsten.. Sånn sett er det vel kanskje bedre plass lenger i duovognen, men på den andre siden virker den liksom litt stor til en bitteliten nyfødt en.... ? Trenger hjelp igjen jeg dere ;) ..Erfaringer??

guri-malla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har duo og er sååååå glad for at jeg valgte den. Den er romslig og deilig, og den har jo en liten klaff som gjør at barnet kan sitte, før en bytter over til sportsvogna.

Dessuten kjøpte jeg Simo fordi de er holdbare, og man vet aldri når neste barn blir født på året. Hvis den kommer i september, er det godt å ha bred bag. Har aldri savnet bærebagen som er i kombien heller, man kan bære duobagen også, men de fleste bruker vel bilstolen til bærebag for tiden.

Duovogna er vel litt lettere enn kombien også, men vognene er vel generelt tunge, men veldig stabile og gode å trille :)

Skrevet

Jeg ville gått for duo'en.. Med novemberbarn kunne jeg brukt duobagen (emmaljunga) til september-oktober - med pose!!

-men ungen var selvfølgelig ikke interessert i det, så i juni-juli gikk vi over til sportsvogndel så hun kunne få se litt mer..

Satte likevel på bagen til sovebruk på sure dager, for da syns jeg den virka så mye lunere enn sportsdelen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...