Gå til innhold

Miste grepet i barnevognen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Runt oss her vi bor har vi mye veldig bratte bakker...

Å barnevognen vi har er veldig tung..

Vi har derfor tenkt å ordne med noe slags bånd som vi kan sette rundt barnevognen å håndleden når vi går med vognen der..

:-D

 

Noen som har noen idè till hvordan løse dette eller hva type bånd man kan bruke?

 

For noen høres dette sikkert helt rart ut.. Men hvis dere hade hade sett bakkene å vognen så skjønner dere..

Er alltså nedoverbakkene som jeg tenker på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første som slo meg, var et hundebånd. Vi har et "gå fint" bånd som ikke er så stort som tåler en del vekt og det er god plass til håndleddet. Men det finnes vel andre bånd viss man ikke vil ha et hundebånd

Skrevet

Åja det var veldig lurt!!!

Ska sjekke ut dyrebutikk.

 

Takker :-D

Skrevet

Viss du kjenner nokon som har epilepsi, og har hatt små ungar, så har dei kanskje tips. Veit i alle fall om eit par som har sikra barnevogna med band i tilfelle anfall, men veit ikkje kva slags type band.

Skrevet

Valpehalsbånd eller valpebånd tror jeg jeg har hørt at noen bruker...

Så har du ei løkke i vogna og ei rundt håndleddet.

Skrevet

tror det finnes egne bånd til barnevogn, men de er vel ikke så forskjellige fra hundebånd?? Sånne joggevogner f.eks har jo sånne snor å holde i i tillegg, så en babyutstyrsbutikk kan vel også være et sted å sjekke?? Men, så fort noe har enten baby eller bryllup i navnet blir ting minst dobbelt så dyrt har jeg inntrykk av, så hundebånd er kanskje like bra???

Skrevet

Kjøp et hundebånd - med krok i ene enden og løkke i andre. Par hundringser maks. Dette fester du rundt livet og så rundt styret. Venninna mi har epi og bruker dette hver gang hun er ute med vogna så hun ikke skal miste den av gårde. Hun likte ikke å ha det på håndleddet, bedre rundt livet.

Skrevet

Vet av noen med epilepsi, som har vogn med håndtak som må holdes inn under kjøring. slippes håndtaket, stopper vogna.

Skrevet

Hva med håndjern???hehe..de fåes med pus og allt ;)

Skrevet

På min vogn følger det med sånn bredt nylånbond med løkke i til hånda. Kanskje de selger det på babybutikker???

Jeg har one tree hill urban jungle.

Skrevet

Har vært og spurt på babybutikker, de selger ikke annet enn de som følger med vogn. Beste tips er vel egentlig snowboard-bånd og hundebånd:)

Skrevet

Du, det var standard på en av vognene jeg kjøpte ifjor. Enten var det søskentrillen/tvillingvogna fra Carena eller så var det Quinny 3XL Confort. Var nok på tvillingvogna fra Carena. Skjønte aldri helt hensikten, så vi tok den av, men fikk det forklart at det var dette den var til. Gå i en vognbutikk og spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...