Dubros Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg stortrives med å være gravid. Synes det er så fantastisk å ha dette livet i magen, og kjenne sparkene. Nå har jeg vært heldig og sluppet unna de store plagene. Det eneste er at jeg er veldig sliten....Men det går det an å ta hensyn til. Vet at ikke alle har det på denne måten, og det synes jeg jo er leit for dere. Oi... nå når jeg sitter og skriver kommer det noen herlige spark fra junior her. Jeg er så lykkelig om dagen! Og så er jeg i tillegg gift med verdens herligste mann, og jeg vet han blir en fantastisk pappa. Håper det er flere damer der ute som har det på denne måten!!!!
Hikken Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg også! Jeg er møkkakvalm og dødstrøtt, og det følger mer uhumskheter med dette svangerskapet enn jeg hadde trodd gikk an, men herregud, så herlig det er :-D Jeg elsker hver dag!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg føler det nok på akkurat samme måte som deg=) Trodde lenge jeg ikke kunne få barn, og nå er jeg gravid med han jeg elsker over alt på jord! Alt er bare så utrolig bra om dagen, må nesten klype meg selv i armen for å forstå at dette virkelig skjer meg=) Lykke til videre da, du lykkelige kvinne=)
plums Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 jeg og, DIGGER det! beste jeg har opplevd, selv om det er litt grums med kroppen plager det meg ikke i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Har masse vonter. Men tanken på at det vokser et litte menneske inni meg er bare helt overveldende!!!! Verdens beste følelse!
lillespiren2:) Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Godt å lese innlegg som dette! Man leser jo mest innlegg her inne som omhandler hva vi kan spise, vektøkning, kvalme osv.. godt å få lese om det fine ved å gå gravid også. Jeg er også kjempefornøyd med å være gravid, synes også kroppen er vakker nå som jeg er gravid! Herlig å endelig kjenne masse liv i magen også. Jeg nyter i hvertfall denne tiden. Kjenner jeg er sliten, men går det an å legge til rette for som du sier:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Har tendenser til overnervøsitet, men koser meg litt også. Syntes det er veldig lenge igjen. Gleder meg mest til å være inne i den uka jeg vet han kan overleve om han blir født. (selv om jeg ikke vil det skal skje selvfølglig, han skal være inne i magen så lenge han kan.) Men jeg gleder meg til å få en baby i huset igjen. Er jo 7 år siden sist.
Grateful mom Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Signerer! Jeg anser meg selv som veldig heldig, og er ubeskrivelig takknemlig for min situasjon nå... Gravid med verdens beste mann
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Ja,er ikke 2.trimester fantastisk sånn sett? Jeg for min del tilhører neste trimester og har ikke lang tid igjen. Bare nyt det!! For den følelsen dere sitter med nå jenter,den blir borte.. Hehe! Ja,det høres fælt ut men det er sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå