Gå til innhold

Dunpose


<3 Snartmammatil2 <3

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt voksipose frem til nå som jeg har fått låne, men kjøpt en dunpose. I voksiposen kan han ligge med vanlige klær og gjerne en ull trøye. Hva tar dere på småen i en dunpose? Har ticket to heaven sin.. Bor i Bergen, så ikke så kaldt her, men kan være surt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er på snikbesøk fra oktoberklubben. Hadde egentlig termin i september, men småen hadde det ikke særlig travelt. Har lurt litt på det samme som deg, men jeg har brukt dunpose helt fra starten og knøttet er særdeles varmblodig, så han har bare body og strømpebukse på (alt i ull) pluss ullsokker, en hals og en lue. Bor i Stavanger så det er ikke så kaldt her heller. Dersom det nærmer seg null har jeg tatt på en ekstra genser/jakke, siden overkroppen er litt mer eksponert :-) Fungerer veldig bra og temperaturen til mini'n er helt fin når jeg tar han ut av posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Så bra han holder seg varm! Da tar jeg på omtrent det samme som jeg har gjort før, bare litt godt i halsen siden posen er mer åpen enn voksien. Kan jo og bare ta et tynt strikketeppe inni posen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...