Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koste meg kjempe masse.Kjempe mange greie folk der. Det må vi gjøre flere ganger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde d veldig kjekt jeg og! :)

Er glatt m flere ganger :) Men synd jeg ikke fikk hilst på alle da, vi var jo så mange! Tror ikke jeg fikk snakket m deg...?

Rutletutt: Veldig kjekt å endelig treffe deg!!! Dette må vi gjenta :)

Skrevet

Ja det var kjekt! Men vi var nesten alt for mange til å få snakket/hilst på alle. Vi burde definitivt prøve å ha treff relativt ofte siden det er så mange potensielle deltagere.

Skrevet

Det var kjempe kjekt men fikk ikke hilst på halvparten og det var litt dumt. Vi må ta det igjen om ikke så lenge;);)

Skrevet

Var kjempekjekt, ja, selv om lillegutt var både overtrøtt og over middels sutrete i dag...

Var jo så mange, så fikk dessverre ikke hilst på så mange jeg heller. Så må nok få til et treff igjen snart så vi får hilst på alle sammen ;o)

Skrevet

Jeg koste meg masse og jeg tror Leander koste seg enda mer!!!

Vi er kjempeklar for nytt treff.

Skrevet

Ja! Superkoslig! Stemmer for nytt treff snart!!

Skrevet

Helt enig, det var utrolig kjekt med treff! Er definitivt med neste gang!

Skrevet

Det var veldig koselig. Eneste som er synd når det blir så mange er at man ikke får hilst på alle...

Skrevet

Ja, PrincessEleanor - det var superkoselig:o) Gøy å få nye venner;o) Regner med vi kommer til å treffes flere ganger, ja;o)

Fikk ikke snakket med alle, nei - kanskje vi burde introdusert oss eller noe, neste gang? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...