Gå til innhold

Skikkelig kvalm....Først nå 13+4!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært uvel og hatt lite matlyst i mange uker, men først i dag er jeg skikkelig kvalm. Måtte gå av bussen en holdeplass før for å brekke meg. Er det ikke nå kvalmen skal slutte? Har ikke kastet opp tidligere i svangerskapet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg, selv er jeg heldigvis ferdig.

En venninne av meg ble ikke ordentlig kvalm før i 4. måned, og det var i en måneds tid.. Føler veldig med deg!

Skrevet

Hei kjære deg.

Jeg har kastet opp i over 2 mndr. og er nå 15+4. Har sluttet å kaste opp hver dag, men jeg fremdeles dager hvor jeg er veldig dårlig. Jeg har funnet ut at å spise med 3-4 timers mellomrom hjelper for å holde kvalmen i sjakk. Men det er like normalt å ikke være kvalm og dårlig som å kaste opp under hele sv.skapet. Vi må bare "stå-han-av". Lykke til videre! :)

Skrevet

Kanskje jeg har fått omgangssyke?? Mange på jobb som har hatt dette nå..... Men jeg føler meg ikke syk egentlig....

Skrevet

Tusen takk for trøst begge to. Jeg synes det er så rart bare at jeg skal begynne å kaste opp nå, jeg har jo sluppet unna den biten hittil. Selv om jeg ikke har følt meg bra, så har jeg klart å beholde maten. Kanskje jeg er sliten? Jeg jobber bare 60% (litt spesiell jobb, mye stress), men må like fullt gi 100% på jobb. Mye som kan være årsak. Sikkert ikke unormalt. Bare litt kjedelig, nå som jeg trodde det værste var over....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...