Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Gutten min på 11-12 uker sover lite på natta. Han vil bare kose med puppen, men etter hvert blir han sutrete og drar hodet unna. Sutter på puppen og drar hodet unna. Tror dere det er fordi jeg har for lite melk, han er trøtt eller kjeder seg? Han sovner ikke uten puppen på natta, bare på dagen. Noen tips?
Flying Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Kan det skyldes at han trenger å rape? Min lille gutt oppfører seg på akkurat samme måte når han må rape eller prompe litt.
olivers mamma Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Synes å d kan høres ut som om det er luft som må ut. Hvis han ikke raper når du løfter han opp kan det hjelpe at han ligger litt på magen. Da kom hvertfall kjemperapene her:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Pleier å løfte han opp så han får rape og han gjør ofte det. Kanskje det er mer som må opp eller ut. HI
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Hvis han er slik på dagen også, og for eksempel ikke gulper kan det jo være at du har lite melk til ham? Min sovnet i allefall når han var god og mett (eller gulpet når han fikk formye).Mens de dagene jeg hadde "økedøgn" oppførte han seg slik du sier; Drikker og slipper, men ikke virker fornøyd.. Dersom du er helt sikker på at han er mett vil jeg bare anbefale å få ham over i egen seng fortest mulig. Kanskje han sover bedre og lengre der også enn stadig å våkne og lukte mamma og vil ha den kosen -puppen som smokk. Dersom han lærer seg at han kan få sovne med puppen kan du ha ham hengende der hele natten til han er et år.. (snakker av kjedelig erfaring.. Hvis du har problemer med å få ham til å sove i egen seng har jeg noen tips; Legg en varmeflaske i sengen hans som kan varme den opp litt før du legger ham oppi, slik at det ikke blir så stor overgang fra en varm og god mamma. Ha en liten skjorte eller noe som lukter mamma. Ha sengen helt inntil din seng og ligg med en hånd på ham/rugg litt i sengen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå