Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor klarer ikke mannfolk å fikse noe som helst? Er høygravid og hjelpeløs pga komplikasjoner og typen klarer ikke å skaffe et garderobeskap til barnerommet. Det har nå gått 1 mnd siden han skulle ordne det og jeg er straks fødeklar.AAAArrrggggg
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 tyypisk EN DEL mannfolk..helt klart! kjenner igjen det der ja! skal vedde på at hadde det vært noe de ønsket seg og gledet seg til å få tak i hadde de nok gjort mye og mer til på få timer for å få tak i det... meeeen....et garderobeskap til barnet....neeeesj da, kommer da ikke enda likevell...har good tid på å ordne det..jadda jadda....hersjens (NOENS) mannfolk-innstilling... skriver ikke dette for å henge ut din mann her altså...bare hans tankegang... som jeg antar at han har;)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor har ikke dere ordnet det skapet før da? kom graviditeten sånn plutselig på? om menn er så udugelig, hvorfor ikke gjøre alt selv, fint for dere å ha noe å skylde på når dere er gravid, for sutre gjør dere uansett. Er selv mann, og sover ca tre timer om natten, har en krevende jobb, jobber fra 06,00 kommer hjem ca 21, da er det oppussing, for ungen kan ikke ha de samme fargene som den første ungen, montere alt jeg har vært og kjøpt, baker brød, for hun liker ikke kjøpebrød og hun klarer ikke stå så lenge av ganen at hun får eltet brødene. Likevel får jeg en sur mld når jeg sovner på sofaen kl 03, med beskjeden om jeg ikke gleder meg, eller bryr meg om gullet vårt som er på vei. Hun er lys våken på natta, fordi hun står opp i 13 tiden på dagen, ikke det er noe negativt, men litt forståelse hadde vært fint. Hun hadde også stive skuldre og vond rygg, gikk derfor og kjøpte 50 min med rygg og nakkemasasje, UOPPFORDRET, til henne for jeg synes hun gjør en kjempejobb med vårt andre barn, fikk til takk at, kjøpte du det der for at du ikke gidder å massere meg?? Skriver litt på kontoen for hormoner, men ikke alt. Tror egentlig flere kan sette litt mere pris på det vi også faktisk gjør, ikke bare kjefte for det vi ikke gjør. Ahhh det var deilig....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Du treffer nok spikern på hodet der. Han tror han har all verdens med tid. Han har brukt mye tid på å se etter hjemmekinoanlegg, flatskjerm o.l, men når det kommer til barneutstyr er det ikke noe stress. Han mener at han kan få tak i alt vi trenger på en dag og jeg skal jo være 4 dager på sykehus så han har god tid.... Hva med at det da blir DYRT og hva med at jeg kanskje vil ha han på sykehuset, ikke springenes i butikker. Han skjønner ikke at hormonene mine skriker etter å ha alt i orden. HUff, det var godt å få dette ut gitt... Skal "riste" ham når han kommer hjem fra jobb i dag.. Hehe. Drar på Ikea selv snart med en venninne som kan trille meg rundt i rullestol og bestiller hjemkjøring:) Sambo er nok litt bortskjemt desverre. Har alltid vært jeg som ordner opp i ting og tang. Har liksom tenkt at nå får han ta ansvar... Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Vel, nå er det endel mannfolk som jobber 8-16, og sløver foran pc og tv resten av ettermiddagen, og ikke gidder å gjøre noe som helst for å hjelpe til, så tror nok det er du som har vært uheldig og har en ekstremt utakknemmelig frue..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror at de fleste mannfolk bryr seg og hjelper til, selv om de jobber 8-16, men hører som regel om de som ikke gjør det...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Huff det høres ut som du virkelig står på og det finnes mannfolk som gjør det uten å få noe takknemlighet tilbake. Jeg har prøvd med å rose han for det minste for jeg tror på ros som metode. Har vært uheldig og vært satt ut med hyperremesis og blodpropp pluss at vi flyttet till ny leilighet. Han har gjort ting for meg selvfølgelig og til tider vært en real lifesaver, men det med å få ting i hus og i orden har ikke vært prioritet, enda det har vært viktig for meg. ¨Tror at det å gjøre alle ting selv egentlig blir å gjøre meg en bjørnetjeneste og vi er tross alt to om å lage barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå