Gå til innhold

Streptokokk-infeksjon var det visst....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart jeg har følt meg i dårlig form i det siste......Trodde det var influensa og bare blitt dårligere og dårligere.....Natt til mandag sted feberen og jeg trodde nesten ikke jeg skulle overleve gårsdagen (!). Jeg lå og gråt mine modige tårer, 40 i feber og med en hals som føltes som piggtråd. Øreverk og verking i alle ledd i hele kroppen............klarte nesten ikke røre en finger her jeg lå. Sambo ringte legen og jeg fikk time i dag. Etter en titt i halsen og en tur innom laben for blodprøver og halsprøver, var det ingen tvil om årsaken. Streptokokkinfeksjon som hadde fått godgjort seg en stund.....

Vel har jeg opplevd en del sykdom i livet mitt, har også vært syk over lengre tid, men makan til vondt som dette var altså!

 

Har hatt halsvondt før, men ikke sånn som dette. Legen kunne fortelle at det visstnok var de samme symptomene som influensa, men med hals-og ørevondt i tillegg.

Så her ligger jeg med en verkende kropp, har så vondt i hodet at jeg ikke orker verken tv eller lesing.....nå virker paraceten og ibuxen en kort stund, så da tenkte jeg stikke innom og si hei. Men det gjør ikke noe godt i topplokket å lese kjenner jeg.......

 

Jeg får holde sengen noen dager til og være flink å ta medisinen min.

 

Hasta la vista!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo ler når han ser meg nå, har visst verdens største hals!!!

 

Jaja, fint jeg kan more noen da, i en nesten bevisstløs tilstand........

Skrevet

Høres ikke godt ut! Nå må du bare være flink til å slappe av og være syyyk sånn at kreftene kommer tilbake. Håper ikke det er så lenge før medisineringen funker sånn at det ikke gjør så vondt mer.

God bedring!!

Skrevet

Ååå, det der er vondt! Stakkars deg, jeg føler med deg! God bedring til deg, forhåpentligvis virker medisinene fort! c",)

Skrevet

Herreminhatt, så uflaks i Attpåklattfamilien for tida, da gitt!! Stakkars deg, har hørt at det er skikkelig ubehagelig!

Mange god-bedringsklemmer :)

Skrevet

Uff...så vondt som det er..

Ønsker deg god bedring,får håpe medisinene virker fort!

Masse klemmer

Skrevet

Huff og huff, det høres vondt og fælt ut.

La deg ble dullet med av dem rundt deg, det fortjener du nok..

 

God bedring.

Skrevet

Huff, hørtes rett og slett ufattelig vondt ut. Masse god bedring til deg, håper du blir fort frisk

 

God bedringsklem

Skrevet

Takk for god bedring ønsker:-)

 

Nå har heldigvis medisinen begynt å virke, så idag har dagen vært bittelitt bedre enn i går. Men jeg er sengeliggende og orker lite.... Helt utrolig at man kan bli så slått ut av noen basselusker altså!

 

Jeg er jo ikke akkurat kjent for å være den mest tålmodige når det gjelder å være syk, så jeg prøver meg stadig på noen småprosjekter her. Som å gå ut på kjøkkenet og hente vann etc....men like virrete og svimmel hver gang. Så nå har sambo bedt meg holde sengen resten av kvelden.........han og rosa har flyttet ut av soverommet siste par-tre døgn. Og det er nok lurt. Så ikke de blir smittet av basseluskene også....

 

Synes det er KJEDELIG å være syk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff, kjedelig å være syk!

Voldsomt mye sykdom dere har vært rammet av det siste året. Spørs om ikke en kjær Klatts kropp er sliten etter mange år hvor andres helse har vært første prioritet? Håper medisinen virker slik den skal og at du snart kommer deg på beina igjen!!!

 

Stooor god bedringsklem fra

Skrevet

Ja det kan nok være at det er sånn det er. I kombinasjon med en liten rosa som drar med seg dette og hint av basselusker fra barnehagen!

 

Jeg har nok vært litt sliten og utladet siste månedene. Kjenner sorgen sterkt ennå og det er jo naturlig at immunforsvaret svekkes når ting er litt tungt... Jeg er takknemlig for sambo, han er unik. Han stiller opp og tar seg av barn og hjem og familien min. Samtidig som han driver nytt firma! Jeg er imponert... men han er nok en type som får mye energi av å gi til andre - heldigvis for oss rundt:-) Og så er han ung og sprek da selvfølgelig;-))

Skrevet

Hurra for snille, flotte menn! Kjekkt for lille Rosa at hun kan kunsten å ikke smitte dere begge samtidig, men fordeler det litt sånn utover ;-)))

Skrevet

Så bra at du er littegranne piggere!!!

Det må være herlig å ha en ung sprek kjæreste som bare står på og står på og ..... *sukk*

Skrevet

Jupp;-))

 

Det er det altså! Er jo mer jeg som blir litt sliten og gammel dame da;-)))

Skrevet

Au au au au og au.

Hvordan kunne du finne på dette......gå bort å bli så syk???

Stakkars deg, vet hvor vondt det gjør.....

Du gammel.......ja vel........

Nei den må du dra lengre ut på landet med... Ung som en fole, bare litt syk nå og da kan man fort føle seg gammel

Godt du har guttungen da :o)

Skrevet

Hehe, ja en fjortis fra eller til ikke sant:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...