Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er så veldig følsom for tida. Gråter av filmer og gråter mye lettere visst det er noe som kan være litt tøft. Er dette en periode som er typisk for oss å være følsomme?
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Vet ikke om dette er en typisk periode å være følsom i, jeg har vært det hele svangerskapet, og er jo ganske lettrørt til vanlig også. Sipper av det meste på tv'n og små ting i dagliglivet. Ellers sliter jeg med hodepine på ettermiddagen, ligger på sofaen og uffer meg... Når hodepinen er fraværende er formen veldig bra Er 21+5.
1, 2, 3!!! Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Her er alt toppers! Jenta i magen er aktiv å driver turning hver dag. Ingen plager!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 jeg gråter mye men får også vanntittige latterkramper over nærmest ingenting,så mye at jeg nesten tisser på meg faktisk...Ellers har jeg bekkenløsning og føler meg ,vel,"fyldig"og kompakt om dagen....mistenker at det ikke forsvinner med det første.....
smuppemor Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Har også bekkenløsning..Har tidligere brukt å gå over før uke 20, men ser ikke slik ut denne gangen( 20+3 i dag). Ellers er formen ok. Lettrørt, det er jeg til vanlig også, men kanskje mere enn normalt nå. Må smile når jeg hører om latterkramper..Hadde det med nr en..Samboeren skjønte ingenting. Drakk sjokolademelk i bilen en gang, og plutselig kom d en sprut ut så jeg sølte på meg, og jeg holdt på å knekke sammen av latterkrampe...Kan skje mye rart med oss gravide altså, kan forstå at mannfolka ikke alltid er så kloke på oss;)
Fullrulle86 Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 føler meg veldig fin unntatt ¨bekkenet da... men ellers er humøret egentlig ganske bra:o) lillegutt kjenne jeg hver dag og nå gleder jeg meg virkelig til mai:o) er 22+2 i dag:o)
polarn & pyrene Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har det ganske ra om dagen. Litt vondt i bekkenet, men begynner å bli bedre hvor mer jeg trener. Når det gjelder hummøret er jag usikker på om det er hormoner eller at jeg er dritt lei mannen som ikke bryr seg om noen tingen lengre. Men ja jeg griner for det minste og bruser opp for det minste, men bare når mannen er i nærheten.
Minervae Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Tror formen alt i alt er ganske så bra :-) Har følt meg litt svak og hatt litt hodepine i det siste, men det er ingenting imot kvalmen jeg følte tidligere i svangerskapet. Ellers skjønner jeg ingenting av dette snakket om hormoner og det at mange blir rørt, sint, trist etc. av alt mulig. Har ikke følt noe av det i det hele tatt. Er det jeg som er en kald fisk, eller er det normalt å ikke føle de store opp- og nedturene når man er gravid? Føler ingen spesielle følelsesmessige forandringer, men blir litt undrende når så mange andre her gjør det;-)
Supertea Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Formen har vært fin de siste par månedene. Har bare hatt et helt utrolig søvnbehov. Nå i det siste har jeg imidlertid hatt litt problemer med å sovne, men det er vel sånn det blir når man begynner å bli så stor. Skal over på 3. tri neste uke og har dyrket frem en skikkelig bollemage nå Begynner også å kjenne mer og mer til bekkenplagene. Får raskt vondt i korsrygg/haleben om jeg er litt aktiv. Og så begynner det å bli vanskelig å bøye seg. Hormonforstyrrelser har jeg hatt hele tiden, tar veldig lett til tårene. Men det er til å leve med synes jeg. Folk rundt meg er så forståelsesfulle. Ellers har jeg det veldig fint. Kjenner masse bevegelse, både spark og romstering. Han har også begynt å sparke tilbake når vi får 'kontakt' gjennom huden. Det er utrolig koselig! Her om kvelden sa sambo at nå blir vi snart foreldre - og det er sant! Ikke lenge igjen nå og gleder meg så utrolig mye til å treffe bebisen min
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 fin form her også. har tuslet meg inn i uke 22 nå. Ryggen min er vond, men det kommer av skeiv rygg fra før. Blir værre når jeg får kulen på magen. Ellers syntes jeg at jeg er heldig med tanke på plager. Litt utålmodig til tider, og hormonene setter raskt inn om jeg irriterer meg over noe. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå