♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 da kommer jeg tilbake til dere på bligravid . Gleden var stor da jeg testet positivt på nyttårsaften etter mange måneder med prøving.. Desverre endet det i en Sa igår.. Var da 6+5 uker.. sitter igjen med en ganske tom og trist følelse nå og synes egentlig at verden er utrolig urettferdig... Måtte bere klage litt.. Håper bare at spiren sitter fort igjen og at den holder seg der denne gangen....
ønske:) Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Veldig trist å høre...men det er nok veldig normalt..Men det positive oppi alt er at du kan ihvertfall bli gravid..! Neste gang sitter den nok..å det trenger ikke vær lenge til...kroppen er positiv til å bli gravid...!! Lykke til!!
Spinella Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Kjære deg. Klag alt du vil. En SA er helt forferdelig å oppleve, og det er en del følelser man bare må igjennom. Men heldigvis er sjangsene store for å bli raskt gravid igjen og det er jo kjempebra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå