Gå til innhold

ikke langt mellom glede og sorg:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

da kommer jeg tilbake til dere på bligravid . Gleden var stor da jeg testet positivt på nyttårsaften etter mange måneder med prøving.. Desverre endet det i en Sa igår.. Var da 6+5 uker.. sitter igjen med en ganske tom og trist følelse nå og synes egentlig at verden er utrolig urettferdig... Måtte bere klage litt.. Håper bare at spiren sitter fort igjen og at den holder seg der denne gangen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist å høre...men det er nok veldig normalt..Men det positive oppi alt er at du kan ihvertfall bli gravid..! Neste gang sitter den nok..å det trenger ikke vær lenge til...kroppen er positiv til å bli gravid...!!:) Lykke til!!

Skrevet

Kjære deg.

 

Klag alt du vil. En SA er helt forferdelig å oppleve, og det er en del følelser man bare må igjennom. Men heldigvis er sjangsene store for å bli raskt gravid igjen og det er jo kjempebra.

 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...