Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Fikk anbefalt av to stk som gjorde dette selv med suksess for å sette i gang fødsel: (jeg er fire dager over) Sterk mat (f.eks indisk) og litt rødvin. Begge fødslene gikk da i gang.. Noen tanker, noen med kunnskap? Indisk blir det, jeg er usikker på vinen
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ville holdt meg unna. Selv om du er lei, ville jeg heller ventet noen dager på fødselen enn å gi den lille promille.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Tror nok dette bare er tull. Hva med alle de gravide rundt om i verden som spiser kjempesterk mat hver eneste dag? Det er nok like mange som føder på overtid f.eks. i India... Derimot tror jeg bevegelse kan være med på å sette fødselen i gang, gå rask tur i motbakke osv. Sex er jo også et velkjent tips.
ohayoo Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 sterk mat kan nok virke på oss som ikke er sååå vant til det. En venninne av meg hadde sex og så gikk de ut og spiste sterk curry, det satte i gang, men det er jo litt uklart om det var det første eller andre som virket ;o) (hun ble sendt hjem av jordmor med beskjed om å ha sex fordi hun hadde fått svangerskapsforgiftning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå