Gå til innhold

Da takker jeg for meg - fødsel 3.januar (langt)


Anastasia_ønsker3

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da takker jeg for meg her inne. Har ikke skrevet mye innlegg, men fulgt med. Hadde termin 5.februar, men lillemann vill komme 3.januar istede.

Litt rart egentlig, å ikke være gravid lenger. Trodde denne gangen at vi skulle komme helt til termin. Førstemann kom 2mnd for tidlig, så 5 uker er ikke så galt.

 

Fødselen gikk egentlig ganske greit. Begynte tidlig om morgene med veldig vondt i ryggen og etterhvert i magen. Etterhvert kom smertene i bølger. Det var vel da jeg begynte å skjønne at dette ikke var kynner, men rier. Begynte å blø, så ble bedt om å dra til føden så fort som mulig. Åpningen var allerede 8,5cm da vi kom til sykhuset, men vannet hadde ikke gått, og pressriene var i gang. Jordmor ville at vi skulle vente til det gikk, men etter en stund orket jeg ikke lenger. Måtte da presse vannet ut, og etter dette gikk det fort. Etter 5 press var lillemann ute.

 

Kan egentlig være glad han kom tidlig (vekt: 2580). Hadde nok vært en stor gutt, hvis han skulle komme til termin.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært her så mye jeg heller, men flott å lese at fødselen din gikk så bra. Du er heldig som får se den lille allerede, jeg kan nesten ikke vente :) (har termin 21.feb).

 

Ønsker deg og den lille og resten av familien lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye =)

 

Har termin om tre uker og akkurat nå skulle jeg ønske at alt var overstått, begynner å bli så frykelig lei. Gruer meg masse denne gangen, mye mer enn når jeg skulle ha førstemann, så jeg håper snart det skjer noe. Terminen er 6 feb. , men jeg hper vel på et januarbarn =)

 

Kos dere kjempe masse og nyt tiden, før man vet ordet av det er den over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...