olebrum78 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 en og en halv vask eller en stor god, men en ekstra sluk? Hva ville dere ha valgt? Takk til dere som svarer, kjekt å høre andres erfaring.
tre_prinsesser Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 stor og god, helt klart! Hva skal man med den halve til?? Dessuten har vi sånn oppvaskbenk eller hva det heter på siden av vasken, den syns jeg er veldig praktisk å ha.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 to vasker ved siden av hverandre. Irriterer meg sinnsykt at vi bare har en pluss en sånn bitteliten som ikke er brukendes til noe.
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 ....må visst føye til innlegget mitt at jeg også mente to vasker, og ikke en og en halv.... de små irriterer mer enn de er til nytte.
tre_prinsesser Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Altså, vi har to like store og er veldig fornøyde med det! Men hvis valget står mellom en og en halv eller en stor, så ville jeg valgt det siste.
tre_prinsesser Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Hehe, da forandrer jeg mitt innlegg! To takk!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå