Gå til innhold

Heisann. Hvordan går det med dere jenter - uke 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 25 nå.

Formen har til nå vært upåklagelig og kjenner en god del liv. Herlig! Men de siste to ukene har jeg vært utrolig sliten. Har to barn hjemme på 2 og 4 år, så det er full rulle etter jobb og fram til legging kl. 20.... Jeg er helt utslitt og har lagt meg ca kl. 2100 hver kveld i det siste.

Kjenner det i tillegg litt i ryggen. Skal til legen på torsdag og lurer på å be om litt redusert arb.tid, men det er så eeeekkkkkelt syns jeg.... Føler at jeg burde presse meg mer og holde ut lenger.

Føler nå at jeg bare har ting å glede meg til framover: Kjenne mer liv, få større mage, snart kommer en liten gullebebi og et år permisjon :)

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du...

Jeg er også nå i min 25 svangerskapsuke. Er førstegangsfødende og har jo da selvfølgelig kunnet hvile og slappe av mye underveis.Noe som da sikkert gjør det lettere å "holde" ut på jobb hver dag.

Var ekstremt plaget med kvalme fra uke 9-16 og 100% sykemeldt da, men bortsett fra litt ryggplager nå...( kan ikke ligge på ryggen lenger overhodet), og selvsagt trøtthet er formen ganske fin.

Fantastisk deilig å kjenne alle disse sparkene iløpet av dagen og merker og så langt har dette vært de 2-3 beste ukene i mitt svangerskpap.

Lykke til videre!

Skrevet

man skal slutte å ha dårlig samvittighet pga at man vil ta vare på seg selv...!

man skal IKKE presse seg til å jobbe mer, da går man jo bare på en smell..

kjenner det selv i ryggen nå, spesielt korsryggen etter at jeg har vært på jobb.. men ellers har jeg det veldig bra, kjenner mye liv..

er nok sliten jeg også, igår la jeg meg før ni, gubben omtrent heiv meg i seng når han så jeg halvsov på sofaen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...