Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har en gutt på 9 mnd som sover lite på dagen... har nettopp gått ned fra å sove to ganger til å sove en. Dette pga at han sov for seint på ettermiddagen, og det ble vanskelig å legge han på kvelden. Når han sov to ganger, sov han ca 1 time første gang og tre kvarter andre gang. mens nå når vi har begynt med bare en dupp våkner han etter en halv time! Kan si litt om rytmen hans; Står opp i åtte tia på morgenen, og legger seg etter å ha fått mat kl 11. Sovner som regel halv 12 (sover ute i vogna). Har gått tur med han når han våkner, og da sovner han som regel igjen og sover kanskje en halv time til, men synes d er stress å gjøre hver dag... Ellers har jeg prøvd å holde han oppe lenger, men d hjelper heller ikke! Hvor seint kan en på 9 mnd sove på dagen hvis han legger seg 7, halv 8?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Vår er 8,5 mnd men får ikke lov å sove etter 16.30. har han ikke sovnet før det er det ikke noe soving før natta. Han legger seg ca kl 19. Han står opp ca 07,30-08,00 og sover igjen 1-2 timer fra kl 11. Og neste gang fra kl 15.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar! Fikk lagt han igjen kl 15 og han sov en halvtime til før jeg vekka han... Så må vel begynne me to ganger igjen, bare litt itdligere! Trodde ikke jeg skulle få han til å sovne så tidlig...
Tommage♀♂ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Min gutt er 9,5 mnd og sover 2 ganger om dagen. Vi våkner i 7-tiden, og ligger til 8 før vi står opp. Legger ham igjen ca 10.30, sover da alt fra en til 1,5 time. legger ham igjen i 17-tiden og sover da bare en dupp. Kveld klokken 19-19.30. Nå de siste dagene har jeg begynt å vente med formiddagsluren til i 12-tiden, og da sover han i ca 2 timer! Ingen dupp på ettermiddagen da, og han legger seg fint på kvelden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå