Gå til innhold

Se her noen som kan hjelpe? pleas.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden trodde jeg slimproppen, gikk masse slim ved do besøk. men i går kom det også masse slim etter flere do besøk, det så ikke ut som at det var noe blod i det er dette slimproppen eller er det bare utflod??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Bruker det å være blod sammrn med slimproppen? Husker ikke noen slimpropp fra forrige gang...

Skrevet

Ikke jeg heller gikk den da he he noen må vel vite noe her!

Skrevet

hei jeg veit ikke så mye om slimproppen, men når den gikk på meg når jeg fødte så var det en del blod sammen med den. jeg skal ikke si at det skal være blod der men det var blod der når slimproppen gikk på meg:)

Skrevet

jeg har hatt en del "slimete" utflod gjennom svangerskapet... er helt normalt og har bare noe med hormonene i kroppen og gjøre.... så er nok bare utflod og ikke slimproppen ;)

Skrevet

da slimproppen gikk på meg med førstemann kom det ikke noe blod.

det gikk ca ett døgn og så begynte fødselen.

har hørt at slimproppen kan gå tidlig og at det danner seg fort en ny en...

har også hørt at mot slutten er det normalt (for noen) å få en del utflod, mens andre "tørker" inn..

Skrevet

Det er litt rart også for har jo termin om en uke, håper det er proppen.

Vil føde nå snart he he er klar ja he he

Skrevet

Slimproppen kan gå over flere dager. Alt trengre ikke komme på en gang. Helt sikker det som skjer hos deg.

Skrevet

Hei!;) Slimproppen min gikk en uke før fødsel, eneste med meg var en pitteliten rød slim flekk på papiret. Hadde nesten ingen slim utenom det.

Tror dette kan variere fra person til person?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...