Gå til innhold

Lurer på en ting ang tenner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

både jeg og søstra mi fikk tenner tidlig,- jeg 6 mnd, søstra mi 4 mnd.

Nå har lillejenta mi som er 2 mnd nå den 22 januar begynnt å styre så mye inni munnen sin. Hu gnager på en måte på handa si, fingeren vår om hu får den, hun sikler masse og er skikkelig sint for tia.. kan det være at det har begynnt å klø i gommene allerede, eller er det enda for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi putta hendene sine inn i munnen fra hun var 2-3 mnd, styrte veldig og vi var sikre på at hun kom til å få tenner tidlig. Men det kom ingen tann før 6 mnd. Tror dette er noe alle barn gjør i den alderen.

Skrevet

joda, men hu blir stille hvis jeg stimulerer gommene,- som om det klør. Hu blir illsint som om noe virkelig plager henne omtrendt hele dagen for tia.

Skrevet

Gutten min og pytta alt i munnen når han var to mnd, sikla og styrte. Men tanna kom ikke før han var 6 mnd!

Skrevet

Det er sikkert tenner som klør, men det kan ta noen måneder før de kommer opp. Sånn var det hos oss i hvert fall. Her i huset har tenner vært noe slit. Jeg sitter her ved PC'en nå fordi pappa'en og jeg veksler på å trøste. De første jekslene som kommer og bråket har vart i to måneder for de siste 4 tennene. Alderen her er 18 måneder forresten.

Skrevet

kan nok være tenner ja, slik var tuppa her også fikk 2 tenner før 4 mnd, nå har hun 12 og blir 1 år 3 feb.

Skrevet

min datter som blir 12 mnd 25 feb har ennå ikke en tann... vittig...så forkjellige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...