Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Noen som vet om man bør unngå å dytte for mye på magen? Bare sånn forsiktig asså, ingenting overilt. Men bare litt sånn man gjør, hvis det er lenge siden man har kjent spark f.eks... Har vel ingenting å si? Det ligger jo ganske beskyttet der inne. Er i uke 22 nå, så er jo ikke så stor enda heller... Men kanskje seinere?
fiskelisken Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hvis det er en god stund siden jeg har kjent liv så dytter jeg litt på magen er 24+6. når jeg var på ultralyd så dyttet legen i magen min for han lille lå så rart så det ble ikke noen fine bilder da flyttet han litt på seg og gav meg et lite dunk ::)sikkert et litt irritert dunk.. men de ligger ganske polstret ennå
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 man skal faktisk dytte og stryke tilbake. en hilsen tilbake til den i magen:) kos bare det Ikke no farlig med det
Kjukka Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Er bare å dytte ja... De ligger godt polstra inni der, så du skader dem ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå