Gå til innhold

Dytte på magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Noen som vet om man bør unngå å dytte for mye på magen? Bare sånn forsiktig asså, ingenting overilt. Men bare litt sånn man gjør, hvis det er lenge siden man har kjent spark f.eks...

Har vel ingenting å si? Det ligger jo ganske beskyttet der inne. Er i uke 22 nå, så er jo ikke så stor enda heller... Men kanskje seinere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er en god stund siden jeg har kjent liv så dytter jeg litt på magen :) er 24+6. når jeg var på ultralyd så dyttet legen i magen min for han lille lå så rart så det ble ikke noen fine bilder :) da flyttet han litt på seg og gav meg et lite dunk ::)sikkert et litt irritert dunk..:) men de ligger ganske polstret ennå:)

Skrevet

man skal faktisk dytte og stryke tilbake. en hilsen tilbake til den i magen:) kos bare det :) Ikke no farlig med det

Skrevet

Er bare å dytte ja... De ligger godt polstra inni der, så du skader dem ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...