Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Og tulla er bare 5 mnd. Så da blir det to tette i såfall. Skulle hatt mensen i går (kommer alltid punktlig). Har den ikke kommet innen i morgen så må jeg ut og kjøpe test
*Sjokomelk* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 då blir det 2 tette ja ....gratulerer!!=)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Håper jeg er det da, skulle ikke forundre meg om jeg fikk mensen i løpet av dagen.... Har alltid ønsket meg to tette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå