Gå til innhold

Idag døde tippoldemoren til Natty;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken 11 idag sovnet hun inn med nesten alle i familien rundt seg. Var veldig trist, men nå lider hun hvertfall ikke mer. Dette var altså oldemoren til samboeren min:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det er ikke mange unger i dag som rekker å ha en tippoldemor! Trist at hun døde da :-(

Hvor gammel ble hun?

Skrevet

Nei, tror ikke det er så mange som har det. Hun hadde blitt 88 år om 1 mnd. Synes så synd på tippoldefar, de har vært gift i 67 år!!!!!

Skrevet

Alltid trist når noen dør, uansett hvor gamle de er. Jeg mistet min oldefar i 2000, da var han neeesten 98 år. Han rakk ikke å se sitt første tippoldebarn, som ble født i 2004. Derimot har jeg et bilde av meg selv på min tippoldemor sitt fang, som nyfødt! Det er ganske stas!!! Vi var i Se og Hør og alt, visstnok... Hehe.

Skrevet

Ja, er morsomt når man har bilde av alle generasjonene. Det tristeste idag var å se oldefar som satt og pratet om at de kom til å se hverandre snart igjen og at hun var så god:(

Skrevet

huff så fælt for bestefaren din...stakkars mann...syns så synd på de gamle jeg når de mister sin andre halvdel..

skikkelig trist for alle også selvsagt ...=(

Skrevet

Ja, det var oldefaren til samboeren min, og stakkars gamle mannen var jo helt knust. Så virkelig hvor glad de var i hverandre idag, selv om de har egentlig bare kranglet de siste årene.

Skrevet

Ja, det er bestandig trist uansett hvor gamle de blir.

Lucas sin tipp-oldemor døde i jula, ble 95 år...nesten 96:)

Fikk tatt 5-generasjonsbilde på bursdagen hennes og det er så koselig å ha.

Skrevet

Ja, vi får ta et sånn generasjonsbilde med tippoldefar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...