Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Når jeg blir hormonell og kranglesyk føler jeg meg som 14 år igjen. Jeg syns noen av innleggene her bærer preg av umodenhet. Hadde vært interessant å vite hvor gamle dere er for å vite om dere er unge eller blir umodne av hormonene. Selv er jeg 29 år.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Tror nok du får mange uærlig svar her og mange nn hehe selv er jeg 30 og det er helt sant!! hehe
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er verken umoden eller eller ung eller spesielt hormonell, men jeg liker virkelig å hisse opp de som er det her inne *'knegg, knegg*. Ler meg ihjel av hvor provoserte enkelte blir -hmm, ja DET er vel kanskje et tegn på umodenhet, hahaha -eller bare det at kjedsomheten tar meg og jeg må finne meg noen enkle gleder i ny og ne. Jeg er 30 år...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 jeg er 20 år..utrolig hvordan modenheten ikke ser ut til å forbedre seg med aldren på dette forumet... selvinnsikten gjør nok heller kanskje det...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 HE HE. Morsomt at dere er 30 år... Har selv stort behov for å være urettferdig, umoden, ureflektert, usakelig osv. Men passer seg ikke så godt ovenfor de jeg må forholde meg til daglig. SKulle ønske jeg kunne si til sambo at nå skal jeg komme med en lang remse med kjeft som jeg egentlig ikke mener, men som du må høre på og så slette fra harddisken..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Inn med hormonene ..ut med modenheten. Deilig å føle seg som i puberteten igjen... Det kjipe er at folk forventer mer av en voksen, enn av en tenåring på hormontripp
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er en av de "gamle" her, er 37 år.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Kanskje det heller er slik at jjo eldre vi blir jo være gravide blir vi....? Kranglete, sure og tverre, bitre osv...
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Gammel nok til å ta hvem som helst av dere i hva slags tema som helst (som ikke krever bakgrunn á la relevant utdannelse, vel å merke).
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Å her kom den modne Bærkorga, arrogant og bedrevitende...
Høstlys Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Dæven, Bærkorga. Den var arrogant. Hva med en konkurranse i ydmykhet? Jeg er 32.
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 OG her kom den overmodne NN, lettlurt og hissig...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Ehh.. Er du her for å ta oss?? Så skummelt..Uhu!!
Høstlys Skrevet 15. januar 2008 #16 Skrevet 15. januar 2008 Ja, det gjør du nok... (og dermed vant jeg!)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Øi! Vi er flere anonyme her!!! Ikke ta oss alle under en kam! Jeg er ikke den frekke, men den snille!
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #18 Skrevet 15. januar 2008 Javel, hvis du sier det. Var det du som var over 30, sa du...?
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #19 Skrevet 15. januar 2008 Bare vent, jeg tar deg ved neste korsvei. *hirr*
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #20 Skrevet 15. januar 2008 Jeg synst virkeli at dere er ganske så idiotiske dere som er her inne! For hver en eneste gang noen sier noe umodent osv, så sier dere alltid at: hvor gammel er du da?? du er sikkert ikke mer en 16-17 år!! Men ser jo hvor gammle dere er, dere som skriver alt her inne! Så faen ikke kom her å beskyld vi som er unge!
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #21 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har da virkelig ikke noe ønske om å ta noen som helst under en kam. Urk.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #23 Skrevet 15. januar 2008 Klokt og velskrevet. Klokt og velskrevet.
Høstlys Skrevet 15. januar 2008 #24 Skrevet 15. januar 2008 PS: Her kan du lære litt av ditt terne-emne, vettu.
Ikkelektuell Skrevet 15. januar 2008 #25 Skrevet 15. januar 2008 Har vi begynt å holde telling også, nå? Jeg trodde da vitterlig ikke at forholdet vårt var modent for det ennå. Faktisk var jeg av den oppfatning at vi fortsatt befant oss på 'oops, der glemte jeg knappen'-nivået.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå