Gå til innhold

hvor lenge ligger 2. gangsfødene på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på hva jeg skal pakke med meg til sykehuset.. men jeg aner ikke hvor lenge jeg kan være på sykehuset som 2.gangsfødene. har hørt at vi blir sent hjem tidlig.. da trenger jeg jo ikke så mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror at så lenge fødselen skjer uten kompliasjoner så får du velge...

har en venninne som reiste hjem dagen etter fødselen...

Skrevet

det kommer vel litt an på hvor du skal føde,men vanlig liggetid er vel 2-3 dager.

Skrevet

I Trondheim er det 48 timer for 2.gangsfødene om alt er bra med dere begge.

Skrevet

Vanlig med 2-3 dager, men som sagt det spørs jo helt an på hvordan fødselen forløper seg!

Skrevet

Mye som spiller inn. . . . Melk'a kommet i gang . . Gulsott. . . Trygghet hos mor. . . . Ønsker fra mor. . . Alt bra med den lille . . . Normalt er vel en to tre dager, her jeg bor er det som regel 4 dager. Når jeg fikk nr to spurte jeg om ett ekstra døgn da jeg NØT det å ha fri fra hus og hjem:-) denne gangen har jeg tenkt å ligge så lenge jeg får lov. . . Hehe. . . Regne med fire dager jeg:-) er ikke hver dag man får måltider servert. . Slippe å tenke på husarbeid å sånn:-)

Skrevet

Ja ikke sant.

Jeg hadde tenkt å bli i 3 dager denne gangen(var 4 dager sist, men da var det på barsel siden ungen hadde litt startvansker) og så sier de at jeg kun kan bli i 48 timer om alt er bra. Vil jo at alt skal være bra denne gangen så derfor lager jeg litt store posjoner av forskjellig middag som mannen lett kan lage mat til oss i begynelsen + at han har sagt han skal ta mye av husarbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...