Nætte;mortil2 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Skjønner jo ut fra innhold i andre innlegg rundt omkring her at jeg er heldig.. Jeg har fått tilrettelagt jobben lenge før jul pga bekkenløsning og 50% sykemelding.. Jobber flere timer enn det skulle tilsi hver dag, men har da all tiden jeg trenger og kan ta pauser ved behov.. Men så er jeg så trøtt!!!!!!! Er så trøtt og sliten når jeg er ferdig at jeg er en trafikkfare rett og slett, og har et stykke hjem.. Pluss at her hjemme er det en liten knott som skal ha en mamma som funker. Så nå har jeg fått økt den til 75% og er spent på om det vil funke for meg! Håper det for jeg er ikke klar til å være hjemme hele tiden enda, selv om jeg har innsett at det ikke er lenge til det blir sånn. Bekkenløsningen er rett og slett grusom nå, sliter enormt med det.. Men må bare skryte av min sjef og alle andre.. De støtter meg og legger opp til at jeg skal få være der og gjøre akkurat det jeg kan! I går var det leid inn fysioterapeut til meg (og to andre med andre slitasjeskader) som la alt til rette og sjekket hva som kunne gjøres og hva vi burde tenke på! Helt fantastisk! Er det rart jeg vil bidra så mye som mulig sier nå jeg!!! Hvis alle var som dem så kanskje vi kunne få utnyttet all den kompetansen som vi gravide har på alle våre forskjellige områder mye lenger!! Skulle vært obligatorisk egentlig..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Å du er heldig. Sliter også med kraftig bekkenløsning og trenger tilrettelegging på jobben men det virker helt umulig. Sjefen blir nermest sur fordi jeg må ha fri for å gå til fysioterapi. I tilegg så er jeg i behov av en sånn skråpute på jobb og fikk fortalt at dette var noe arbeidgiver skulle stille med men det hele ente med at jeg måtte kjøpe den selv. Har tatt opp andre ting som også må bedres på men det skjer ingenting.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hvor jobber du? Trenger de folk der? :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå