☆Lille my* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Pjokken begynte med nan 2 på søndag! Og etter det har han skreket så utrolig mye! Han sover vanligvis over natten og er generelt rolig! Nå vokner han om natten og hyler! Vi får ikke roa han ned med å bære heller! Han ble 4 mndr 1 januar så det var jo ikke fortidlig å begynne med nan 2! Tror dere det er byttet han reagerer på? Vet det er normalt at de kan få vondt i magen av å bytte mme, men ikke av å gå fra NAN 1 TIL 2
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hmmm, vi hadde ikke problemer med det. Kan han være tidlig ute med tenner?
☆Lille my* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Jeg aner ikke:/ Nybakt mamma og aner ikke engang når det er vanlig å få tenner! hehe. Tenkte det kunne være grøten også! men den har han jo fått en god stund! Begynte litt før jul
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 De fleste får vel tenner rundt 8-9 mnd, men en del får faktisk når de er 4 mnd også. Faktisk så kan man bli født med tenner, og man kan få den første når man er ett år! Grøten er det nok ikke siden han har taklet det bra så lenge, og da skjønner jeg ikke hvorfor han skulle ha reagert på Nan2 iallfall! Men har du gitt ham frukt? Får han rapet etter hvert måltid?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 sønnen min får litt sukkervann om natta vist han våkner og bare hyler, er som regel i fobinnelse med tenner
☆Lille my* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar! Er veldig påpasselig med å få ham til å rape ettersom han hadde kolikk. Har ikke gitt frukt nei! hvordan det? han får kun grøt en gang om dagen mellom kl15-18! han prøvd mais grøt man blander med melk, og hirsegrøt med vann! han liker begge men bruker hirse nå ettersom jeg er redd for at det er nan 2 han reagerer på! Må nevne at han også har begynt å spygulpe! han har alltid gulpa (var på sykehuset med det og da så de en lukkemuskel som var hoven, men det ble bra igjen) da begynte han å gulpe mindre! Men etter vi begynte med nan 2 så spruter det ut store mnegder!! stakkar
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Hvis det spruter ut store mengder, må du ringe lege eller helsesøster straks! Da kan det være noe som plager ham veldig. Høres mer alvorlig ut enn tenner, men ta en sjekk på ham, så får du hjelpen han trenger.
☆Lille my* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 leste på nett nå at mange begynner å spygulpe når de begynner med nan 2. sambo hastekjøpte nan 1 som han får nå. må han ha nan 2 da?
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Du kan jo vente et par dager før du prøver med nan2 igjen og se om det hjelper ved å gi ham nan1. Men kan ikke skjønne at det skal ha noe å si. Lov å kontakte lege hvis det ikke bedrer seg, ok? Lykke til!
☆Lille my* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2008 ja skal ringe om det ikke hjelper med
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Skal man ikke tilvende de til nan2? Erindrer at vi gjorde det....
☆Lille my* Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2008 Ja det er mulig! Jeg søkte litt på nett nå å fant mange tråder der barn har reagert med magevondt og spygulp av nan 2! De har bytta fram og tilbake med aldri kunnet bruke nan2! Lillegutt har så vondt at han ikke vil ha grøten sin engang:( Fikk nan 1 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå