balsam Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 stakkars.. legen trodde mulig det kunne være rsviruset, men nå blir det bare mer og mer hoste.. hun hoster KONSTANT!! og har hostet til hun kastet opp 4 ganger i dag...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 De kan jo sjekke på legekontoret om det er kikhoste. Jeg har hatt det som barn og i voksen alder og det som var mest typisk var at det hørtes ut som jeg hadde astma, føltes som jeg skulle kveles og hosteanfallet ville aldri ta slutt
balsam Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 hun har astma..og på legekontoret i går sa hun at hun hørte at snuppa var tett og raslete... hun hoster hoster og hiver etter luft.. og de fleste gangene brekker hun seg!!virker som om det ikke vil ta noen ende...
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Les denne... Ikke noe og spøke med når de små er syke. Selv er tuppa på 3 i en bikkje-tilstand, hoster som en gammel mann, og legen har stengt... "heldigvis" så har ho hatt dette mange ganger, og plages ikke sånn som din gjør.. Lykke til http://www.ta.no/nyheter/article3261981.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå