skifer Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er ingen premiehøne,men jeg har tre egg,pluss ett mindre på gang,de må bli større,skal på ny UL fredag. Fortsetter på 300 ie puregon kveld,og setter sprøyter med cetroide mot spontan EL om morgenen (istedet for spray) Uttak antageligvis mandag. 3 er bedre enn ingen,og det fjerde kan enda henge med.. Man trenger bare ett for å lykkes,så jeg er like optimistisk:)
Dotten Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Masse, masse lykke til. Håper minst ett egg bestemmer seg for å bosette seg nå Og om ca 9 mnd. kommer det ut en sprell levende baby
Kine71 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Dette høres lovende ut! Lykke til med egg-modningen!
mollymamma Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Så spennende da Skifer - håper det blir et vellykket forsøk. Lykke til videre :-)
Agne Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Lykke til. Jeg både håper og tror at dette vil gå bra. Spennende tider framover....Klem.
Cmoi Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 skifer Så bra for deg at det endelig skjer noe, håper de får flotte modne egg ved uttak og at det endelig blir spire på deg. Vi er satt i køen vi også
skifer Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk dere:) Ny UL i morgen,håper at folikkene har vokst..den lille også.. Er spent.. Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå