Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har såå lyst på denne vognen, men koster litt da...

noen som vet hvor man kan få tak i denne litt billigere?

tenkte å se i sverige om den kan koste mindre der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har en venninne som kjøpte denne vognen. Hun lette og lette lenge for å prøve å få tak i den billigere i et annet land, men det var dessverre så minimal forskjell at det ikke var verdt bryet. Mulig du kan spare litt på kursen i sverige ;-)

Synes og det er en fantastisk vogn, bare synd for den er ikke akkurat så vakker å se på hehe.

Skrevet

jeg kjøpte min i sverige, var salg så tjente masse på og reise dit :)

Skrevet

kanskje greit å reise dit nå da... januar salg kanskje... hehe... hvor i sverige var du?

Skrevet

Min er kjøpt i Nederland - hvis du bestiller fra Nederland eller Tyskland er de billigere. Jeg vet imidlertid dessverre ikke hvordan dette gjøre, da vi fikk en bekjent som var der nede til å kjøpe den med for oss. Men ejg vet om flere andre som har bestilt, hvis du er interessert kan jeg evt høre med dem?

Skrevet

I en tråd på barnevogndebatten, spørres det om sportsdelen er stor og lun nok til vinteren? Den ser liten ut. Er vognen stor nok til å kunne brukes hele vognperioden? Har veldig lyst på vognen selv, jeg syns bagvognen ser virker helt topp, men er usikker på selve sportsdelen..

Skrevet

Nå fikk jeg linken til de som bestilte over nettet:

http://www.babytrader.eu/shop/

Visstnok veldig enkelt, du får prisen oppgitt i NOK om du ønsker. Du slipper også å betale MVA i Nederland siden vognen skal ut av EU. Vognen betales ved kjøp og når du henter den på posten betaler du norsk MVA.

Skrevet

Jeg vurderte å kjøpe min på babytrader, men endte med å kjøpe i butikk her hjemme (Babyshop). Det er "bare" ca 1.000 kroner å spare på å kjøpe den på nettet. Tenkte at det ikke er verdt det i forhold til eventuelle feil/mangler som kan dukke opp.

I tillegg kan jeg nevne at Babyshop også monterte den opp for oss; deilig!

Gleder meg til å ta buggisen i bruk om en fire ukers tid!!!

Skrevet

Hva syns du om sportsdelen, Tertilus?

Skrevet

Hm, kan ikke svare deg der da jeg ikke har tatt den i bruk ennå. Men, ser jo at flere synes den er liten..

Skrevet

Vi kjøpte den i USA nå før nyttår. Kom på tilsammen 6500,- med reisebag med hjul. Ferdig montert og pakket ned i baggen. Dette var med denim-trekk. Vi er kjempefornøyde! Den er så fantastisk!! Kan forresten nevne som noen andre også sier her at den koster det samme i hele landet, så du må evt på nettet, eller til utlandet. Husk at du kan finne ting på www.finn.no som nesten ikke er brukt også, det kan være verdt å legge inn et autosøk der med kodenavn Bugaboo.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...