kaffeplante Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 HEI. kan noen hjelpe meg med oppskriften?husker ikke blandingsforholdet mellom egg og melk osv.....skal ha pannekakene ferdig til 4 så kan noen hjelpe meg????????????Pliiiiiiiiis
Gjest ønskebrønnen Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 i en gammel kokebok fannt jeg denne oppskriften: 3dl hvetemel 1/2 ts salt 4dl melk 2 egg litt margarin til steking selv bruker jeg bare desjer..vanskelig å si hvor mye det er i de;)
kaffeplante Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 TUUUUSEN TAKKKK da var middagen redda:) Har forlagt oppskriftsboka mi etter julebaksten jeg ...... Passe oppskrift til 2 voksne eller?
Gjest ønskebrønnen Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 ja vil tro det dersom ingen av dere er storspisere;) sto i boka at det skulle bli ca 10 pannekaker:) lykke til:) dersom du vil prøve noe nytt kan du ha kardemomme i røra, knallgodt:D
kaffeplante Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 da har lillegullet og jeg vært på butikken og kjøpt egg for d mangla vi. så skal prøve kardemomme:)
NormaJean Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 hahaha, når jeg så overskriften pannekaker???? så var jeg overbevist om at det var et nytt hysterisk innlegg om hva man kan spise eller ei.... lol jeg pleier ikke å måle når jeg lager pannekaker, heller oppi en passe mengde mel, sper ut med melk til det er klumpfritt og så har jeg egg, salt, sukker og tilslutt smeltet smør, for da blir røren så god og jevn. gudd løkk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå