Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 skal forsøke å gjøre dette kort. håper jeg får råd og andres tanker om saken. min bror og hans samboer fikk barn for noen år siden. hun er min beste venninde, og jeg er utrolig glad i mitt tantebarn og ønsker alt godt for den lille jenta. da, la oss kalle henne trine, var gravid. var min bror utro. det har jeg visst siden det skjedde. "trine" har nulltolleranse for utroskap og har gjort det klinkende klart at dersom min bror er utro, går hun fra ham. de har det godt sammen, og han har ikke gjort noen sidesprang siden da. siden vi er gode venninder prater vi selvfølgelig også om utroskap, og jeg føler det er litt råttent gjort å sitte med en slik nyhet. men, jeg har halvveis slått meg til ro med at jeg ikke sier noe pga at jeg velger min bror fremfor henne samtidlig som jeg ønsker at de holder sammen for barnets skyld. går hun fra ham, tar hun med seg barnet. og jeg mister henne som venninde fordi jeg ikke sa noe tidligere. dilemma
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 med utro i denne saken mener jeg at han hadde sex med ei annen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Det er din brors ansvar å evt ta opp dette med sin samboer, ikke ditt. Hadde det vært snakk om et forhold som fortsatt pågikk , eller han er utro igjen, hadde saken vært en annen. Men fortsatt er det broren din du må konfrontere. Dersom utroskapet kommer for en dag og hun konfronterer deg med det, må du bare forklare hvordan du vurderte saken og hvorfor du handlet som du gjorde. Det er tross alt ikke du som har vært utro, og du har ikke noe ansvart for at broren din har bedratt samboeren sin.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde holdt det for meg selv. Hvis din bror vil fortelle henne det så gjør han det selv. Men jeg ville ikke blandet meg inn i den saken der. Jeg vill heller lata som jeg ikke visste! Selvom det kan være dårlig gjort ovenfor venninnen din. Men det man ikke vet har man ikke godt av og vite, og hvis det sjedde den ene gangen og aldri mer og han selv sier det ikke vil skje igjen. så ville jeg latt det utebli og si noe for ikke å ødlegge det bra forholdet dems. Er også kjedlig og være skilsmissebarn kan jeg skrive under på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå