Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg eier ikke motivasjon til denne oppgaven.. Og den handler hovedsaklig om motivasjon. Ironien er påfallende... Jeg trenger kun en avslutning på ca 400 ord. Det er visst umulig.. Jeg har gjort alt annet enn å skrive på den de siste timene. Håpløst! Jaja, da blir det jobbing etter at junior har lagt seg ikvald. Jeg kan bare takke meg selv. *hjertesukk'
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Motivasjon om hva? Hva har du skrevet om så langt, og hva bør avslutningen handle om?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Nei.... ikke i dag. Gjorde ferdig min egen oppgave i går og orker ikke å begynne på en til i dag. Så you`re on your own..... Lykke til!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Motivasjonspsykologiske teorier, da Jung, Freud, Maslow og flow. Litt om homoestasemodellen. Spenningsreduksjon som motivasjon. Emosjoner og motivasjoner og sosialarbeiderens rolle som motiverende støtte i møte med demotiverte klienetr i envanskelig livssituasjon. Avslutningen må igrunnen bare oppsummere + ha litt drøfting + en eller annen form for konklusjon. Det er ikke så vanskelig, jeg bare vil ikke
Chiabatta Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Sorry, har ikke peiling på det området. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå